Betty Barclay - The International Lifestyle Brand

Kolekcje i licencjonowane produkty Betty Barclay są dystrybuowane w ponad 50 krajach świata przez sieć ok. 3.000 wyspecjalizowanych partnerów, sklepów firmowych Betty Barclay, sklepów wielomarkowych oraz najwyższej jakości domach towarowych na wszystkich kontynentach promując filozofię stylu życia marki Betty Barclay. 
Kolekcja jest kreowana by zaspokajać potrzeby docelowej grupy odbiorców i tworzona przez entuzjastyczny zespół projektantów stanowiące kombinację kreująca unikalną markę, gotową by sprostać międzynarodowym standardom!

 

betty_onas.png

Marka Betty Barclay Lifestyle składa się z następujących kolekcji:

Betty Barclay Collection
Betty Barclay Knitwear
Betty Barclay Trousers
Betty Barclay Outdoor
Betty Barclay Lifestyle Products

 

line.png

gil_bret.png

Gil Bret

Gil Bret Fashion - Płaszcze i marynarki dla współczesnej modnej kobiety z kolekcjami: Outdoor, Sports i Limited Edition
Gil Bret Coordinates - Nowa klasyczna kolekcja łącząca sport i modę.

 

line.png

vera_mont.png

Vera Mont - Modne stroje na uroczyste okazje

Vera Mont Collection - kolekcja na specjalne okazje, wyjścia do teatru i wydarzenia w interesach.
Vera Mont Evening - stroje wieczorowe na bale i oficjalne okazje
Vera Mont Couture - sukienki i dodatki z materiałów najlepszej jakości o ekskluzywnym wzornictwie stworzone aby spełniać najwyższe standardy.
Vera Mont Young Line - Moda dla młodych kobiet na uroczyste okazje jak uroczyste wieczory, studniówki lub inne uroczyste przyjęcia czy dyskoteki.

 

line.png

 

Filozofia

Grupa Betty Barclay oznacza wysoką jakość, nowoczesność, wyjątkowość i autorytet. Styl życia, łączący interesy i przyjemności. Styl dla nowoczesnej kobiety cieszącej się modą i kobiecością.
Jako jedna z wiodących firm odzieży damskiej w Europie, nasze marki: Betty Barclay, Gil Bret i Vera Mont oferują atrakcyjną modę z wysokim potencjałem identyfikacji z marką.
Jesteśmy firmą działającą międzynarodowo z główną siedzibą - centrum kreatywności i serwisu - zlokalizowaną w Nussloch w pobliżu Heidelbergu.

 

line.png

 

Historia Betty Barclay


W Stanach Zjednoczonych Ameryki Północnej już w latach czterdziestych istniała wcześniejsza  "kolekcja dla nastolatków" BETTY BARCLAY. Każdego roku dokonywano wyboru Miss BETTY BARCLAY, która podróżowała po Stanach Zjednoczonych prezentując młodym dziewczętom, podczas pokazów mody, najnowsze style BETTY BERCLAY. W znanym na świecie 
"Garment-Center" w Nowym Yorku zespół młodych stylistów pracował nad tą kolekcją, która raz za razem oczarowywała młode amerykańskie dziewczęta.
We wczesnych latach pięćdziesiątych kolekcja BETTY BARCLAY po raz pierwszy pojawiła się w Niemczech i była wtedy produkowana licencyjnie przez Max'a Berk'a, producenta z Heidelbergu. Wkrótce kolekcja BETTY BARCLAY - w tamtych dniach wciąż kolekcja dla nastolatków - stała się dobrze znana.
Wkrótce okazało się jednak, że niezbędna jest adaptacja "zbyt amerykańskiego" stylu, do gustu europejskiego. W taki oto sposób rozwinął się zespół młodych stylistów, który projektował sukienki, bluzki, spódniczki, spodnie, marynarki, garnitury i garsonki kolekcji BETTY BARCLAY.
Podróżując do wszystkich centrów mody w Europie i w krajach zamorskich (Paryża, Londynu, Kopenhagi, Mediolanu, Amsterdamu, Nowego Yorku), ci młodzi styliści dzięki wnikliwym obserwacjom, zdobywają nowe inspiracje i przeobrażają je w swoje kolekcje. 
W celu kreowania nowych trendów mody można obserwować ważne dążenia międzynarodowego Haute Couture i awangardowych butików, życie i gwar ulic, kawiarnie i dyskoteki oraz wydarzenia wzbudzające międzynarodowe zainteresowanie (premiery filmowe czy festiwale). Aczkolwiek aby nieść typowy odręcznie pisany znak firmowy BETTY BARCLAY, wszystkie nowo zaadoptowane pomysły muszą być zinterpretowane na nowo.